Kot vsako leto pri podjetju Google proti koncu tekočega leta posodobijo iskalniški algoritem. Letos so to prestavili že kar v sredino Novembra in to je mnoge izdelovalce spletnih strani malce presenetilo. Dobra novica je to, da posodobitev ne bo močno spremenila algoritma in posledično ne bo vplivala na izdelavo spletnih strani. V prejšnjih letih je bila posodobitev šele po črnem petku in tako ni vplivala na prodajo v spletnih trogvinah. Letos pa se zna zgoditi, da bo potrebna še večja in močnejša SEO optimizacija spletne strani ali pa več časa in denarja nameniti olgaševanju. Mesta v iskalniku Google se bodo zamajala, vprašanje je samo za koliko? In
V letošnjem letu smo že imeli eno večjo posodobitev algoritma, ki je nekaterim spletnih stranem podrla uvrstitev v iskalniku, drugim pa ga je močno popravila. Novemberski Googlov update naj ne bi prinesel posebnosti kot jih je poletni, vendar se nikoli ne ve kdaj bo spletna stran, zaradi spremembe algoritma spremenila svojo trenutno uvrstitev.
Kar je razburilo vse, ki so prisotni v industriji izdelovanja in optimizacije spletnih strani, je to, da so posodobitev brez kakršnih koli najav izvedli pred črnim petkom. To ima lahko velik vpliv na vse, ki stran že dalj časa optimizirajo na ključne besede povezane s črnim petkom. S strani Googla so zagovarjali posodobitev z besedami, da je trenutna posodbobitev pri njih dozorela in so jo zato lancirali.
V podjetju Google si prizadevajo, da posodobitev ne bi močno vplivala na zadetke v času, ko se bližajo prazniki in nakupovalna mrzlica. Le čas bo pokazal, kaj je posodobitev prinesla za spletne trgovine. Morda je to le njihova zlata posodobitev, ki bo trgovinam s trenutno dobro dodelano SEO optimizacijo prinesla boljšo uvrstitev.