Izdelava spletnih strani se je pričela v letu 1991 in od takrat so se pričele postavljati spletne strani podjetij. Na spletu se je podjetje lahko predstavilo in izpostavilo svoje kontakte. Nekateri so predstavili svoje storitve in področja dela spet drugi produkte. Le malo se zavedamo kakšno moč ima splet, vendar se je v preteklih letih vse spremenilo, ko smo pričeli iskati vse na spletu.
Podjetje, ki v tej dobi digitalizacije nima spletne strani ali pa je ta slabo izdelana oziroma optimizirana za obiskovalce mora imeti zelo dober razlog, da ne gre s časom naprej. Z izdelavo nove spletne strani lahko podjetje predstavi svojo strokovno plat, kar privablja potencialnega B2B partnerja ali končnega kupca. Slabe spletne strani in trgovine, ki so slabo izdelane ter imajo slabo uporabniško izkušnjo, konec meseca prodajo manj izdelkov ali dobijo manj povpraševanj kot tista, ki so izdelana kvalitetno.
Ljudje se hitro ustrašimo, ko nas Google opozori, da je stran nevarna za uporabo in nima SSL certifikata. Podjetja, ki ne spremljajo dogajanja na svoji spletni strani in ne izvajajo posodobitev, lahko nehote odganjajo potencialne kupce.
S kvalitetno izvedbo spletnih strani lahko izboljšate ugled podjetja in s tem privabite vaše potencialne stranke.